ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI Magdalena Neusser

Polityka prywatności

Szanowni Państwo,

Realizując obowiązki zawarte w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję o zasadach przetwarzania danych osobowych przez zarządcę nieruchomości – Magdalenę Neusser prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Zarządzanie Nieruchomościami Magdalena Neusser.

Administrator danych osobowych i podstawa przetwarzania danych
Administratorem danych osobowych jest wspólnota mieszkaniowa, która powierzając zarządzanie lub zlecając administrowanie nieruchomością, jednocześnie powierza dane swoich członków (właścicieli lokali) zarządcy nieruchomości na mocy art. 6 ust. 1 lit. c lub f RODO. 

Zakres przetwarzanych danych
Przetwarzaniu podlegają dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, numer księgi wieczystej. 

Cel przetwarzania danych 
Cel przetwarzania danych osobowych to realizacja zadań zarządcy lub administratora nieruchomości na mocy ustawy o własności lokali oraz umowy o zarządzanie lub administrowanie nieruchomością, w tym: prowadzenie wykazu właścicieli lokali, prowadzenie rozrachunków finansowych lokali, prowadzenie korespondencji związanej z własnością lokalu. 

Pozyskanie danych osobowych
Dane osobowe pozyskiwane są od Administratora danych osobowych lub bezpośrednio od właścicieli lokali, jako nabywców lub zbywców nieruchomości. 

Okres przetwarzania danych osobowych
Dane przetwarzane będą do czasu zakończenia i rozliczenia umowy o zarządzanie lub administrowanie nieruchomością. W przypadku zbycia lokalu dane przetwarzane będą do dnia ostatecznego rozliczenia należności i uregulowania zobowiązań wobec wspólnoty mieszkaniowej. 

Przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe członków wspólnoty mieszkaniowej zarządca nieruchomości przekazuje podmiotom współrealizującym obowiązki w zakresie zarządzania lub administrowania nieruchomością, które przetwarzają dane w jego imieniu w związku z wykonywaniem przeglądów i serwisów technicznych, zgłoszeń gwarancyjnych oraz windykacji należności. Zbierane dane osobowe nie są przekazywane odbiorcom danych, ani nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa. 

Prawa osób, których dane dotyczą:

  • dostępu do dotyczących jej danych osobowych
  • sprostowania danych osobowych
  • usunięcia w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO
  • ograniczenia przetwarzania
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy.